window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-2979628-2', { 'anonymize_ip': true });

Patiëntervaringen liesbreukoperatie

Patiëntervaringen liesbreukoperatie2024-02-15T14:27:23+00:00

Het HIN is opgericht om betere zorg te bieden: om meer aandacht te kunnen geven aan uw zorgen en wensen rondom de medische ingreep die u (misschien) moet ondergaan. Wij begrijpen dat u in het verleden misschien minder prettige ervaringen hebt gehad. Wij geloven dat het anders kan, en doen het ook anders. De lovende woorden van de mensen die we behandeld hebben getuigen daarvan. Het Heelkunde Instituut heeft inmiddels vele duizenden operaties verricht, de gemiddelde waardering op Zorgkaart Nederland is een 9,2.

0
Waardering

Enorme dank

21 juli, 2016|

Geachte mevrouw Kuiper, Ik wil u graag even enorm bedanken voor alles. Vandaag in Amstelveen geopereerd door dr Heres. Echt een fijne en goede arts. [...]

Voortreffelijk geholpen

15 juli, 2016|

Hartelijk dank voor de voortreffelijke manier waarop ik in uw instituut geholpen ben. Met vriendelijke groet, D.W. ter Hoeve

Voortreffelijke opvang

12 mei, 2016|

Geachte mevrouw Kuiper, Gisteren heeft Dr. Heres mij gebeld om te vragen hoe het ging. Ik kon hem helaas niet te woord staan en dus [...]

Heel veel dank voor alles

29 april, 2016|

Beste Anita, Heel veel dank voor alles. Ik ben zeer te spreken over het HIN en chirurg Heres alsmede al het andere verpleegkundige personeel. Ik [...]

Hulde! (liesbreuk)

8 april, 2015|

Kreeg te horen dat ik in ons streekziekenhuis pas begin juni aan mijn liesbreuk geopereerd kon worden. Contact gezocht met H.I.N. en kon 26 maart [...]

Alles was super (liesbreuk)

30 maart, 2015|

Mag jullie allemaal heel hartelijk danken voor de medewerking voor mijn liesoperatie gisteren. Alles was super!! Martin

Zeer tevreden

11 februari, 2014|

Van harte gefeliciteerd, met het behalen van dit positieve resultaat. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop jullie werken en met ons(mij) als patiënt [...]

Gefeliciteerd

10 februari, 2014|

Geachte heer Manuel, Gefeliciteerd met het behalen van het keurmerk. Overigens heb ik geen moment getwijfeld aan jullie kwaliteit en deskundigheid. Op 30 januari 2010 ben [...]

Operatie Renswoude

28 november, 2013|

Goedemiddag mevrouw Kuiper, Beste Anita,Via deze weg wil ik u bedanken voor uw inzet met betrekking tot mijn operatie. Ik ben gisteren in Renswoude geopereerd. [...]

In een woord geweldig!

28 september, 2013|

Beste Anita, Inmiddels alweer 2 weken geleden geopereerd bij het HIN door Dr. v. Erp en ik heb beloofd om even een reactie te geven. [...]

Review (dubbele liesbreuk)

27 augustus, 2013|

Hellevoetsluis 27-8-2013, Op 15 augustus 2013 ben ik geopereerd aan een dubbele liesbreuk.Ik heb met de chirurg besproken dat ik erg tegen de narcose opzag. [...]

Topprestatie (liesbreuk)

21 april, 2013|

Heelkunde Instituut Nederland: Bedankt! Hierbij wil ik dr Hintzen en crew bedanken voor deze vakkundige behandeling van mijn liesbreuk op donderdag. Ik liep vrijdag al [...]

Complimenten via Achmea

11 februari, 2013|

Goedemorgen, Ton en Gerrit Jan, Graag breng ik de complimenten over van een van onze verzekerden. Zij is erg blij met de bemiddeling naar het [...]

Kwaliteit zit in aandacht

Ervaar de zorgzame professionaliteit van het Heelkunde Instituut Nederland. We zijn er voor uw herstel.

Ga naar de bovenkant