window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-2979628-2', { 'anonymize_ip': true });

Patiëntervaringen liesbreukoperatie

Patiëntervaringen liesbreukoperatie2024-02-15T14:27:23+00:00

Het HIN is opgericht om betere zorg te bieden: om meer aandacht te kunnen geven aan uw zorgen en wensen rondom de medische ingreep die u (misschien) moet ondergaan. Wij begrijpen dat u in het verleden misschien minder prettige ervaringen hebt gehad. Wij geloven dat het anders kan, en doen het ook anders. De lovende woorden van de mensen die we behandeld hebben getuigen daarvan. Het Heelkunde Instituut heeft inmiddels vele duizenden operaties verricht, de gemiddelde waardering op Zorgkaart Nederland is een 9,2.

0
Waardering

Fantastische zorg

8 februari, 2019|

Grote dank voor de fantastische zorg: vooraf, tijdens en na de operatie. Professioneel personen, goede communicatie en fijne zorg in een hele rustige omgeving. Kan [...]

hele grote pluim voor uw zorg

31 december, 2018|

Beste Allemaal, In mei 2018 werd een liesbreuk vastgesteld & bij mijn Haagse Ziekenhuis bleek na de intake dat er pas eind december plaats was. [...]

Complimenten voor allemaal

7 december, 2018|

Mijn complimenten voor allemaal. Van binnenkomst tot vertrek alles prima geregeld. Vriendelijk, behulpzaam. Mijn dank. Anja Duncker

Een 10!

7 december, 2018|

super goed zeer snel ! goede verpleging Het ziet er super schoon uit ik geef het een 10 Michel Jansen, Sneek

Complimenten werkgever

29 november, 2018|

Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de wijze waarop jullie mijn dringende vraag of 1 van mijn medewerkers op korte termijn geholpen zou kunnen [...]

Complimenten

10 augustus, 2018|

Dhr. De Sonnaville complimenteerde ons telefonisch ons over zijn operatie in Amstelveen, en met name mevrouw Kuiper, meneer Heeres en het verplegend personeel. "Het was [...]

Vandaag weer getennist

3 mei, 2018|

Geachte heer, mevrouw, Op woensdag 2 mei heeft dokter Heres mijn voicemail ingesproken (ik was net te laat met opnemen). Hij wilde weten hoe het [...]

Niets dan lof

15 november, 2017|

Beste Anita Kuiper, Niets dan lof voor de het H.I.N.. Ik had vooraf wat reviews gelezen die allen heel positief zijn. Nu wil ik mijn [...]

Efficiënte organisatie

6 oktober, 2017|

Vandaag 6 oktober 2017 geopereerd aan een dubbele liesbreuk (HIN Amstelveen). Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle opname, de operatie en de vriendelijkheid [...]

Alleen positieve woorden

12 mei, 2017|

Beste Anita, Alleen positieve woorden over iedereen bij HIN Rotterdam ! Binnen een week geholpen (liesbreuk op) 12 mei 2017 ! Alles super gegaan: van [...]

Bedankt voor inzet en zorg

14 januari, 2017|

Bij deze wil ik jullie nog even bedanken voor jullie inzet en zorg. 2 december ben ik bij jullie geopereerd aan een liesbreuk. De afspraak [...]

Binnen twee weken geholpen

9 januari, 2017|

Vanwege een lange wachttijd in Zeeland voor mijn liesbreuk hier terecht gekomen. Binnen twee weken geholpen, wat een super kliniek super vriendelijke en behulpzame [...]

Wonderful, personal service

7 december, 2016|

Just wanted to thank everyone for the wonderful, personal service shown to me last Wednesday, when I went in for a hernia (liesbreuk) operation. [...]

Kwaliteit zit in aandacht

Ervaar de zorgzame professionaliteit van het Heelkunde Instituut Nederland. We zijn er voor uw herstel.

Ga naar de bovenkant