window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-2979628-2', { 'anonymize_ip': true });

Patiëntervaringen liesbreukoperatie

Patiëntervaringen liesbreukoperatie2024-02-15T14:27:23+00:00

Het HIN is opgericht om betere zorg te bieden: om meer aandacht te kunnen geven aan uw zorgen en wensen rondom de medische ingreep die u (misschien) moet ondergaan. Wij begrijpen dat u in het verleden misschien minder prettige ervaringen hebt gehad. Wij geloven dat het anders kan, en doen het ook anders. De lovende woorden van de mensen die we behandeld hebben getuigen daarvan. Het Heelkunde Instituut heeft inmiddels vele duizenden operaties verricht, de gemiddelde waardering op Zorgkaart Nederland is een 9,2.

0
Waardering

Complimenten dr. Hintzen

11 februari, 2013|

Geachte mevr. Kuiper, langs deze weg wil ik u laten weten dat de operatie van mijn dubbele liesbreuk, verricht door dr. Hintzen in uw kliniek [...]

Helemaal top !!! (liesbreuk)

9 juni, 2012|

Goededag, Ik ben afgelopen dinsdag 5 juni geopereerd aan mijn lies in Amstelveen. Allereerst alleen maar complimenten aan het personeel en begeleiding. Helemaal top !!!!!!! [...]

Petje af…

24 mei, 2012|

Goede morgen, Bij deze wil ik U hartelijk danken voor de professionele en zeker ook hartelijk ontvangst bij U in de kliniek in Vlaardingen. Uw [...]

Dankwoord (liesbreuk)

15 maart, 2012|

Hierbij een woord van dank voor het heelkundeinstituut locatie Groesbeek. Hierbij wil ik Dr. Van Erp en zijn team, Jacqueline & Gerry van de [...]

Operatie navelbreuk en liesbreuk

29 september, 2011|

Ik ben op 27 September geopereerd aan een navelbreuk en liesbreuk in de Kliniek Amstelveen. Ik wil Dr.van Rijn en de verpleegkundigen bedanken voor de [...]

Bedankje

5 september, 2011|

Dag. Graag wil ik mijn dank uitspreken voor het verjaardagskaartje dat ik heb mogen ontvangen. Opnieuw een pluspunt na ook nog eens erg goed behandeld [...]

Voor mij hadden jullie al een 10 !

26 juni, 2011|

Beste Ton Manuel, Het artikel van de consumentenbond gelezen, gefeliciteerd ! Wist persoonlijk natuurlijk al dat jullie bij de top moesten behoren.! Voor mij hadden [...]

Kwaliteit zit in aandacht

Ervaar de zorgzame professionaliteit van het Heelkunde Instituut Nederland. We zijn er voor uw herstel.

Ga naar de bovenkant