Patiëntervaringen Heelkunde Instituut
Patiëntervaringen breukoperatie
Mijn dank is groot
Donderdagmorgen 10 oktober 09.40u had ik een operatie aan liesbreuk aan de linkerkant, en ging om circa 13.00u met taxi weer naar huis. Nu 3 dagen verder en maak geen gebruik meer van paracetamol en ibuprofen, gistermiddag kleine wandeling gemaakt en verder alles komende periode rustig aan blijven doen. Via zorgconsulente van mijn verzekering afspraak voor deze behandeling gemaakt op lokatie Rotterdam (via ziekenhuis lange wachttijd) en ben achteraf ontzettend blij hiermee. Een geweldig team van verpleegkundigen hebben mij zeer vriendelijk met alle aandacht en uitermate kundig begeleid, zijn echt Toppers, maar ook chirurg Drs. E.D. Ritchie die mij heeft behandeld. Mijn dank is groot. Ik kan iedereen aanbevelen om een behandeling te laten uitvoeren.
Absoluut een aanrader
Beroepshalve vele jaren aan de andere kant van het bed gestaan. Mijn ervaring van vandaag is 10 op 10 voor het team van de top arts specialisten, de vakbekwame en vriendelijke verpleegkundigen. Top team, no nonsense snel en goed. Grote ziekenhuizen kunnen heel veel van deze mensen c.q dit instituut leren. Wat een verademing! Absoluut een aanrader. Patiënt naast me was erg angstig en nerveus. Werd zeer vriendelijk en uiterst professioneel geholpen. Als ex zorgverlener en auditeur zorginstellingen en ambulancediensten wel anders meegemaakt. Mocht u twijfelen of angst voor de narcose hebben dan kan u hier heel goed terecht. Ik heb alleen ervaring in Zoetermeer maar een goede vriend is op een andere locatie geholpen aan zijn dubbele liesbreuk en was ook zeer tevreden. Kortom een aanrader.
Complimenten
Gisterenmiddag ben ik bij het Heelkundig Zorginstituut Nederland geopereerd aan een liesbreuk. Ik heb de zorg, begeleiding, aandacht en alle contact als zeer prettig ervaren. Mijn complimenten hiervoor!
Werk met compassie
Lieve en kundige zorgverleners, anesthesist en chirurg die hun werk met compassie doen. Ik heb een hele positieve ervaring (ondermeer goed opgevangen met mijn angst voor narcose).
Zeer tevreden
Vanwege een 8-jarige liesbreuk die klachten gaf contact opgenomen met het Zilveren Kruis en met 10 dagen kon ik terecht in het Heelkunde Instituut Roosendaal bij Arnhem. Door goede informatie vooraf was ik goed voorbereid. Ben zeer tevreden over de behandeling en bejegening door alle hulpverleners.
100% tevreden
100 % tevreden, zeer fijne locatie met heel vriendelijke zorgmedewerkers! Je voelt je hier echt op je gemak! Snel geholpen binnen 8 dagen. De nazorg is ook perfect en je kunt 24/7 telefonisch bij HIN terecht voor vragen. Mocht ik ooit nog met één of andere breuk komen te zitten, ga ik direct weer naar deze kliniek! Vakmensen, die weten waarover ze praten. En nog humoristisch ook!
Alleen maar positief
Het voelde als een warm bad om eerst online zelf een datum van liesbreukoperatie te kunnen kiezen om daarna pas de intakeprocedure te doorlopen. Alles online geregeld, chirurg Lenny Lases belde vooraf persoonlijk om eventueel nog tekst en uitleg te geven. Op de dag zelf was de ontvangst en begeleiding uitermate vriendelijk en efficiënt. Half tien aangemeld, twee uur weer thuis. Pijnstillers niet hoeven te gebruiken, na vier dagen werkzaamheden weer (rustig aan, dat wel) opgepakt. Dokter Lases informeerde naderhand nog mijn ervaring: alleen maar positief.
Vriendelijk en professioneel
Mijn complimenten over mijn behandeling in Utrecht. Om 7.00 uur kwam ik binnen en om 12.00 uur was ik in Ouderkerk aan de Amstel weer thuis. Iedereen was even vriendelijk en professioneel.
Grootste waardering
Ik heb in mijn leven naar veel landen gereisd. Maar ik heb nog nooit zo’n bekwaam, behulpzaam en vriendelijk onthaal meegemaakt. Ik heb hier de grootste waardering voor.
Een echte aanrader
Via mijn zorgverzekering werd ik in contact gebracht met het heelkunde instituut, omdat de wachttijden in het ziekenhuis zeer lang waren. Vanaf het eerste contact liep alles perfect. Ik ben onder de indruk van de professionaliteit en de efficiency waarmee gewerkt wordt. Chirurg Heres en zijn team werken als een geoliede machine. Op de operatie na gebeurt alles telefonisch en via e-mail. Dat spaart veel tijd. Kortom, goede uitleg voor en na de operatie. En de nazorg is super. Een echte aanrader!
Professioneel en efficiënt
De liesbreuk operatie lijkt goed verlopen. Het is nu meer dan twee weken geleden en ik heb geen pijn of klachten gehad. ‘s Ochtends om negen uur geopereerd en na de lunch weer naar huis. De chirurg heeft een week voor de operatie en twee weken erna persoonlijk contact opgenomen en nam daarvoor ruim de tijd. Ook vlak voor de operatie is hij even langsgelopen. Het lijkt erop dat ze bij het HIN veel ervaring hebben met deze ingreep en dat ze het professioneel en efficiënt aanpakken.
Fijne mensen
Mijn ervaring met het HIN Rotterdam is zeer positief. Fijne mensen, iedereen heeft tijd voor en na de behandeling. Korte wachttijd, in tegenstelling tot het ziekenhuis. Zeker een aanrader
100 punten
Bij deze wil ik even reageren op mijn liesbreukoperatie op 11 mei en mijn bewondering uitspreken voor het team van artsen en verpleegkundigen. Ik ben zeer goed geholpen, het personeel was heel vriendelijk en betrokken ook al lijkt het misschien lopendebandwerk werk, maar zo voelde het niet. Ook de zorg na de operatie was prima, dus wat mij betreft 100 punten voor dokter Heres en zijn team!
Patiëntervaringen galblaasoperatie
Hartelijk dank
Na bemiddeling van mijn zorgverzekeraar (ivm huwelijk dochter) kon ik binnen twee weken terecht bij het Hin voor een galblaasverwijdering. De intake verliep vlot en over alle vragen werd goed gecommuniceerd. Op de dag van de operatie zeer goede verzorging gehad. Ook de nazorg was dik in orde. Iedereen nogmaals hartelijk dank voor alle goede zorgen en begeleiding.
Fijne kliniek!
Wat een fijne kliniek! Niets dan lof voor de persoonlijke benadering van zowel de arts (dr Lases), de anesthesist als het overige personeel. Kleinschalig, we lagen deze dag met 5 galblaas patienten en hadden het erg gezellig. We kregen op borreltijd zelfs een zakje chips van de vrolijke en gezellige verpleger. Je zou er bijna vergeten dat je er lag omdat je geopereerd was. Zeer aan te raden dus deze kliniek die op verschillende plaatsen in Nederland zit. Het effect/resultaat van dw behandeling kan ik nog niet aangeven omdat ik net geholpen ben, maar aangezien er 24 kleine galsteentjes in de galblaas zaten, zal ik vast geen last meer hebben.
Geen angst meer voor narcose!
Als er iemand zenuwachtig was voor de narcose dan was ik het wel! Zowel de chirurg Dokter Heres als de anesthesist hebben mij 2 keer gebeld en uitgebreid verteld wat er ging gebeuren en hoe en dat ik mij echt geen zorgen hoefde te maken. Op de dag van de operatie werd ik opgehaald door een ontzettend aardige verpleegkundige (Sandra) die mij nog meer op mijn gemak stelde. Toen ik aan de beurt was voor de operatie bleef de anesthesist gezellig met mij praten voor de afleiding en vertelde duidelijk wat er gebeurde, ik werd heel ontspannen wakker en werd op zaal gereden waar de sfeer gewoon gezellig was, kreeg een ijsje en kort daarna wat te eten en drinken. De chirurg kwam 2 keer langs hoe het ging (prima), zo goed als geen na pijn, duidelijke uitleg over wondverzorging. Je voelde heel duidelijk de huiselijke sfeer door de kleinschaligheid en de onderlinge gezelligheid tussen de medewerkers! Nu na 3 weken zijn alle wondjes geheeld en heb geen angst meer voor narcose, echt een 10+ voor HIN
Hele proces zeer positief
Hoewel alles per email of telefoon ging, heb ik het hele proces van aanmelden tot ingreep als zeer positief ervaren. De galblaas is verwijderd en er werd goed rekening gehouden met mijn allergieën. Deskundige specialist. Ik zou hier zo weer naar toe gaan.
Goed en kundig geholpen
Ben er heel goed en kundig geholpen aan galblaasverwijdering. De zorg is zowel voor als na de operatie erg goed.
Kon vlot terecht
Galblaasoperatie. Kundige mensen, veel geduld en goede fijne omgeving om te verblijven. Snel geholpen kon vlot terecht. Kennismaking per mail en telefoon was geen probleem gezien de afstand. Zou hun zeker willen aanbevelen. !
Top service!
Gisteren in Rozendaal geholpen aan mijn galblaas. De hele ervaring hier was erg prettig en huiselijk. Geen moment alleen geweest. Vanaf binnenkomst tot na de operatie. Alles was zeer gemoedelijk. Na de operatie werd ik wakker gemaakt met een ijsje, de verpleegkundige maakte gelijk een foto van mij met het ijsje en stuurde deze aan mijn man. Terug op de verpleeg afdeling kreeg ik cappuccino, een broodje en een eitje. Ook hier was het erg gemoedelijk en ontbrak het aan niets. Geen bezoekuren, mijn man mocht meteen komen met mijn jongste dochter (die bij binnenkomst ook gelijk op een ijsje werd getrakteerd )1 nachtje gebleven en vanmorgen naar huis. Ik heb bijna geen pijn. Zo blij. Ik kan het heelkunde instituut aan iedereen aanbevelen! Wat fijn om geen nummer te zijn. Echt top service! Dank jullie wel!
Hele dikke 10
De operatie is snel gegaan. Viel me 200% mee. De chirurg, narcotiseur en het ok personeel waren super vriendelijk en gezellig. Het personeel op de recovery was heel lief en behulpzaam. Voor iedereen een hele dikke 10.
Vriendelijk en deskundig
Vriendelijk en deskundige mensen. Er werd duidelijk verteld wat ze zouden doen. Ook de (telefonische) nazorg was vriendelijk, rustig en goed.
Korte lijnen
Ik ben heel blij dat ik naar deze kliniek ben gegaan voor een galblaas verwijdering door Dr Heres. Een vriendelijke arts en als er vragen zijn kan je 24/7 bellen en krijg je dezelfde dag nog reactie. Korte lijnen dus. Ook de assistenten en telefonisten staan je goed te woord. Een echte aanrader.
Fijne ervaring met deze kliniek
Wat een fijne ervaring met deze kliniek. Alles digitaal geregeld. Telefonisch contact met chirurg en anesthesist. Zal het iedereen aanbevelen, die ernaar vraagt.
Vol lof
Afgelopen dinsdag is mijn galblaas verwijderd en wat heb ik een zeer goede persoonlijke behandeling gehad in Enschede. Vol lof over deze kliniek. Ontzettende aardige zorgverleners, waar je je direct op je gemak voelt
De ervaring van onze patiënten
Onze patiënten waarderen hun ervaring bij het Heelkunde Instituut Nederland met gemiddeld een 9.3 op Zorgkaart.