Patiëntervaringen Heelkunde Instituut
Patiëntervaringen breukoperatie
Complimenten
Gisterenmiddag ben ik bij het Heelkundig Zorginstituut Nederland geopereerd aan een liesbreuk. Ik heb de zorg, begeleiding, aandacht en alle contact als zeer prettig ervaren. Mijn complimenten hiervoor!
Werk met compassie
Lieve en kundige zorgverleners, anesthesist en chirurg die hun werk met compassie doen. Ik heb een hele positieve ervaring (ondermeer goed opgevangen met mijn angst voor narcose).
100 punten
Bij deze wil ik even reageren op mijn liesbreukoperatie op 11 mei en mijn bewondering uitspreken voor het team van artsen en verpleegkundigen. Ik ben zeer goed geholpen, het personeel was heel vriendelijk en betrokken ook al lijkt het misschien lopendebandwerk werk, maar zo voelde het niet. Ook de zorg na de operatie was prima, dus wat mij betreft 100 punten voor dokter Heres en zijn team!
Alleen maar positief
Het voelde als een warm bad om eerst online zelf een datum van liesbreukoperatie te kunnen kiezen om daarna pas de intakeprocedure te doorlopen. Alles online geregeld, chirurg Lenny Lases belde vooraf persoonlijk om eventueel nog tekst en uitleg te geven. Op de dag zelf was de ontvangst en begeleiding uitermate vriendelijk en efficiënt. Half tien aangemeld, twee uur weer thuis. Pijnstillers niet hoeven te gebruiken, na vier dagen werkzaamheden weer (rustig aan, dat wel) opgepakt. Dokter Lases informeerde naderhand nog mijn ervaring: alleen maar positief.
Professioneel en efficiënt
De liesbreuk operatie lijkt goed verlopen. Het is nu meer dan twee weken geleden en ik heb geen pijn of klachten gehad. ‘s Ochtends om negen uur geopereerd en na de lunch weer naar huis. De chirurg heeft een week voor de operatie en twee weken erna persoonlijk contact opgenomen en nam daarvoor ruim de tijd. Ook vlak voor de operatie is hij even langsgelopen. Het lijkt erop dat ze bij het HIN veel ervaring hebben met deze ingreep en dat ze het professioneel en efficiënt aanpakken.
100% tevreden
100 % tevreden, zeer fijne locatie met heel vriendelijke zorgmedewerkers! Je voelt je hier echt op je gemak! Snel geholpen binnen 8 dagen. De nazorg is ook perfect en je kunt 24/7 telefonisch bij HIN terecht voor vragen. Mocht ik ooit nog met één of andere breuk komen te zitten, ga ik direct weer naar deze kliniek! Vakmensen, die weten waarover ze praten. En nog humoristisch ook!
Grootste waardering
Ik heb in mijn leven naar veel landen gereisd. Maar ik heb nog nooit zo’n bekwaam, behulpzaam en vriendelijk onthaal meegemaakt. Ik heb hier de grootste waardering voor.
Zeer tevreden
Vanwege een 8-jarige liesbreuk die klachten gaf contact opgenomen met het Zilveren Kruis en met 10 dagen kon ik terecht in het Heelkunde Instituut Roosendaal bij Arnhem. Door goede informatie vooraf was ik goed voorbereid. Ben zeer tevreden over de behandeling en bejegening door alle hulpverleners.
Vriendelijk en professioneel
Mijn complimenten over mijn behandeling in Utrecht. Om 7.00 uur kwam ik binnen en om 12.00 uur was ik in Ouderkerk aan de Amstel weer thuis. Iedereen was even vriendelijk en professioneel.
Een echte aanrader
Via mijn zorgverzekering werd ik in contact gebracht met het heelkunde instituut, omdat de wachttijden in het ziekenhuis zeer lang waren. Vanaf het eerste contact liep alles perfect. Ik ben onder de indruk van de professionaliteit en de efficiency waarmee gewerkt wordt. Chirurg Heres en zijn team werken als een geoliede machine. Op de operatie na gebeurt alles telefonisch en via e-mail. Dat spaart veel tijd. Kortom, goede uitleg voor en na de operatie. En de nazorg is super. Een echte aanrader!
Fijne mensen
Mijn ervaring met het HIN Rotterdam is zeer positief. Fijne mensen, iedereen heeft tijd voor en na de behandeling. Korte wachttijd, in tegenstelling tot het ziekenhuis. Zeker een aanrader
Patiëntervaringen galblaasoperatie
Vol lof
Afgelopen dinsdag is mijn galblaas verwijderd en wat heb ik een zeer goede persoonlijke behandeling gehad in Enschede. Vol lof over deze kliniek. Ontzettende aardige zorgverleners, waar je je direct op je gemak voelt
Fijne ervaring met deze kliniek
Wat een fijne ervaring met deze kliniek. Alles digitaal geregeld. Telefonisch contact met chirurg en anesthesist. Zal het iedereen aanbevelen, die ernaar vraagt.
Korte lijnen
ik ben heel blij dat ik naar deze kliniek ben gegaan voor een galblaas verwijdering door Dr Heres.. Een vriendelijke arts en als er vragen zijn kan je 24/7 bellen en krijg je dezelfde dag nog reactie. Korte lijnen dus. Ook de assistenten en telefonisten staan je goed te woord. Een echte aanrader
Vriendelijk en deskundig
Vriendelijk en deskundige mensen. Er werd duidelijk verteld wat ze zouden doen. Ook de (telefonische) nazorg was vriendelijk, rustig en goed.
Hele dikke 10
De operatie is snel gegaan. Viel me 200% mee. De chirurg, narcotiseur en het ok personeel waren super vriendelijk en gezellig. Het personeel op de recovery was heel lief en behulpzaam. Voor iedereen een hele dikke 10.
Hele proces zeer positief
Hoewel alles per email of telefoon ging, heb ik het hele proces van aanmelden tot ingreep als zeer positief ervaren. De galblaas is verwijderd en er werd goed rekening gehouden met mijn allergieën. Deskundige specialist. Ik zou hier zo weer naar toe gaan.
Hartelijk dank
Na bemiddeling van mijn zorgverzekeraar (ivm huwelijk dochter) kon ik binnen twee weken terecht bij het Hin voor een galblaasverwijdering. De intake verliep vlot en over alle vragen werd goed gecommuniceerd. Op de dag van de operatie zeer goede verzorging gehad. Ook de nazorg was dik in orde. Iedereen nogmaals hartelijk dank voor alle goede zorgen en begeleiding.
De ervaring van onze patiënten
Onze patiënten waarderen hun ervaring bij het Heelkunde Instituut Nederland met gemiddeld een 9.2 op Zorgkaart.
![](/media/z4ohqn2t/tekengebied-1_4.png?width=74&height=72&format=webp)