Behandeldatum-overzicht bekijken

Een afspraak maken

U kunt direct online een behandeldatum reserveren door u aan te melden via de onderstaande knoppen. U vult op een andere, speciaal beveiligde website de medische vragenlijst in en geeft uw voorkeur aan voor de operatiedatum en operatielocatie. U krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. U kunt alleen op afspraak bij een specialist terecht. Twijfelt u ergens over, bel ons dan. We zijn 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.

Medische vragenlijst (pre-operatieve scan)

Dankzij de medische vragenlijst, of de “pre-operatieve scan”, kunnen we voorkomen dat er een consultbezoek moet worden ingepland. Zo houdt het HIN de zorg efficiënt en betaalbaar. De scan vraagt uitgebreid naar uw medische gegevens en kost dus wel tijd om in te vullen. Voordat u het formulier kunt invullen wordt u verzocht akkoord te gaan met onze privacy-verklaring.

Een afspraak wijzigen

U kunt geen afspraken afzeggen of verzetten via de website of Mijn HIN (epd). Als u uw afspraak op tijd afzegt, dan kunnen we in uw plaats een andere patiënt helpen. Als u wilt, kan er meteen een nieuwe afspraak ingepland worden. Neem telefonisch contact op met 088 – 99 88 990.

Heeft u een verwijzing?

U heeft altijd een verwijzing nodig om een afspraak te kunnen maken. Uw huisarts of specialist kan u naar het Heelkunde Instituut (HIN) verwijzen. Deze verwijzing is belangrijk! Zonder verwijzing worden de kosten van afspraak, onderzoek en behandeling niet vergoed door uw zorgverzekeraar. Een verwijzing is maximaal één jaar geldig.

Op uw verwijsbrief treft u een Zorgdomein-verwijsnummer aan. Dat nummer moet u vermelden bij het maken van uw afspraak. Het verwijsnummer begint met de letters ZD.

Registratie en identificatie

Als u voor de eerste keer komt, moet u zich als patiënt laten registreren. U heeft hiervoor een geldig legitimatiebewijs nodig.

  • ContactEen overzicht van al onze locaties en contactgegevens vindt u op de Contact-pagina.

  • Overige vragen –  Kijk svp bij de pagina met veelgestelde vragen (FAQ) over de breuk– of galblaasbehandeling of uw vraag niet reeds beantwoord is.
  • Corona Controleer op de corona-pagina welke coronamaatregelen van kracht zijn bij uw bezoek.

  • Mijn HIN – Het Heelkunde Instituut biedt u de mogelijkheid om via een beveiligde website uw medische gegevens in te zien, een Electronisch Patiënten Dossier (epd). U kunt toegang krijgen als u als patiënt geregistreerd staat bij het Heelkunde Instituut.

Aandacht voor uw vraag

Niet gevonden wat u zocht? Neem dan even contact op!