
Behandeldatum-overzicht bekijken
Een afspraak maken
U kunt direct online een behandeldatum reserveren door u aan te melden via de onderstaande knoppen. U vult op een andere, speciaal beveiligde website de medische vragenlijst in en geeft uw voorkeur aan voor de operatiedatum en operatielocatie. U krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. U kunt alleen op afspraak bij een specialist terecht. Twijfelt u ergens over, bel ons dan. We zijn 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.
Medische vragenlijst (pre-operatieve scan)
Dankzij de medische vragenlijst, of de “pre-operatieve scan”, kunnen we voorkomen dat er een consultbezoek moet worden ingepland. Zo houdt het HIN de zorg efficiënt en betaalbaar. De scan vraagt uitgebreid naar uw medische gegevens en kost dus wel tijd om in te vullen. Voordat u het formulier kunt invullen wordt u verzocht akkoord te gaan met onze privacy-verklaring.
Een afspraak wijzigen
U kunt geen afspraken afzeggen of verzetten via de website of Mijn HIN (epd). Als u uw afspraak op tijd afzegt, dan kunnen we in uw plaats een andere patiënt helpen. Als u wilt, kan er meteen een nieuwe afspraak ingepland worden. Neem telefonisch contact op met 088 – 99 88 990.
Heeft u een verwijzing?
U heeft altijd een verwijzing nodig om een afspraak te kunnen maken. Uw huisarts of specialist kan u naar het Heelkunde Instituut (HIN) verwijzen. Deze verwijzing is belangrijk! Zonder verwijzing worden de kosten van afspraak, onderzoek en behandeling niet vergoed door uw zorgverzekeraar. Een verwijzing is maximaal één jaar geldig.
Op uw verwijsbrief treft u een Zorgdomein-verwijsnummer aan. Dat nummer moet u vermelden bij het maken van uw afspraak. Het verwijsnummer begint met de letters ZD.

Registratie en identificatie
Als u voor de eerste keer komt, moet u zich als patiënt laten registreren. U heeft hiervoor een geldig legitimatiebewijs nodig.