Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden
    woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

  • Succesvolle audit ZKN
    vrijdag, 21 oktober 2016

    Op 20 oktober 2016 is succesvol de audit voor de verlenging van het ZKN keurmerk inclusief VMS doorlopen. De audit door KIWA, in de persoon van Marian Lacunes, is op professionele maar plezierige wijze uitgevoerd. Ik wil hierbij de medewerkers het HIN (Heelkunde Instituut Nederland) en onze locatie Kliniek Amstelveen bedanken voor de bijdrage aan dit resultaat. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Erg prettig en vakkundig, korte wachttijd
    maandag, 16 oktober 2017

    Via mijn zorgverzekeraar uiteindelijk geholpen door HIN. Goede snelle service met een persoonlijke aanpak. Erg prettig en vakkundig. De korte wachttijd was een plus. Lees meer...

  • Efficiënte organisatie
    vrijdag, 06 oktober 2017

    Vandaag 6 oktober 2017 geopereerd aan een dubbele liesbreuk (HIN Amstelveen). Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle opname, de operatie en de vriendelijkheid en kwaliteit van de chirurg, de anesthesisten en het verplegend personeel. Lees meer...

Test Consumentenbond

Het Heelkunde Instituut Nederland heeft met alle zorgverzekeraars (zie hierna) in Nederland een overeenkomst, dus ook met die van u. Wij zijn bij uw verzekeraar geregistreerd onder de AGB-codes:

  • (22) 220087
  • 06280704

De kosten voor de behandeling worden direct in rekening gebracht bij uw zorgverzekeraar. Al onze breuk-, en galblaasbehandelingen worden vergoed. De vergoeding voor de overige behandelingen is afhankelijk van het type polis en uw zorgverzekeraar.

Neem bij twijfel contact op met uw zorgverzekeraar of vraag eerst een controleconsult aan bij één van onze medisch specialisten. U heeft in ieder geval een verwijsbrief van uw huisarts of een andere specialist nodig.

Menzis heeft het Heelkunde Instituut het TopZorg-predikaat toegekend

Verzekeraars waarmee wordt samengewerkt

  • AGIS AMERSFOORT
  • Allianz ROTTERDAM
  • Amersfoortse AMERSFOORT
  • AMEV Zorgverzekeringen N.V. UTRECHT
  • Amicon ENSCHEDE
  • Anderzorg GRONINGEN
  • AZVZ AMSTERDAM
  • CZ Actief in Gezondheid GOES/TILBURG
  • Delta Lloyd AMSTERDAM
  • DSW SCHIEDAM
  • FBTO LEEUWARDEN
  • Friesland Zorgverzekeraar LEEUWARDEN
  • Géové zorgverzekeraar VELP
  • Goudse GOUDA
  • IAK EINDHOVEN
  • IZA NEDERLAND
  • IZR DELFT/NED.
  • Nationale Nederlanden ROTTERDAM
  • Nederzorg GRONINGEN
  • NUTS Ziektekosten N.V. DEN HAAG
  • OHRA Ziektekostenverzekeringen N.V ARNHEM
  • OMS NOORDWIJK
  • ONVZ Ziektekostenverzekeraar N.V. HOUTEN
  • OZ BREDA
  • PNO Onderlinge Ziektekosten verzekeringsmaatsch.u.a. HILVERSUM
  • Stad Holland verzekeringen
  • Stad Rotterdam ROTTERDAM
  • Trias Zorgverzekeringen GORINCHEM
  • UNIVE Zorgverzekeringen ALKMAAR
  • VGZ NIJMEGEN
  • VVAA UTRECHT
  • Zilveren Kruis (Achmea) ROTTERDAM
  • Zorg en Zekerheid LEIDEN

Keuze van ziekenhuis is vrij !

De behandelingen en operaties die in de klinieken van het Heelkunde Instituut worden verricht, vallen onder de basisverzekering. Daardoor bent u in principe vrij in uw keuze van het ziekenhuis (of de zorgaanbieder) waar u zich wilt laten behandelen. Ook als uw huisarts al zijn patiënten standaard doorverwijst naar het ziekenhuis bij u in de buurt, kunt u gerust bij ons een afspraak maken voor een oriënterend consult met een van onze chirurgen. Een aantal grote zorgverzekeraars (Achmea en Menzis) heeft inmiddels zelfs besloten dat het Heelkunde Instituut de voorkeur geniet.

Financiële administratie en afhandeling

De kosten voor de behandelingen worden direct in rekening gebracht bij uw zorgverzekeraar, u krijgt dus geen nota's en hoeft dus ook geen behandelingskosten voor te schieten en later te declareren bij uw verzekeraar.

Medische administratie en planning

De medische administratie en planning wordt op de volgende wijze verzorgd:

  • Na aanmelding ontvangt u een afspraakbevestiging voor uw eerste consult..
  • Na uw eerste polibezoek/consult ontvangt u een recept voor de postoperatieve medicatie zodat u vooraf de gelegenheid heeft uw medicijnen in huis te halen.
  • Bij ontslag ontvangt u een postoperatief advies, een gedeelte van het medisch dossier en een afspraak voor de nacontrole.

Tussentijds kan desgewenst telefonisch of per e-mail contact worden gezocht met de chirurg of met het HIN.