Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Let op: als gevolg van de wet op de privacy (AVG) kan het HIN alleen nog patienten accepteren die over een DigiD code beschikken!

Complimenten werkgever

  • Complimenten werkgever donderdag, 29 november 2018

    Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de wijze waarop jullie mijn dringende vraag of 1 van mijn medewerkers op korte termijn geholpen zou kunnen worden aan zijn liesbreuk ingevuld hebben. Allereerst Anita die -ondanks jullie volle agenda- voor onze slager die we echt niet kunnen missen een plekje wist te vinden op een dag die toch eigenlijk al vol gepland was. Daarnaast ook complimenten aan Lisette die mijn collega de volgende dag in meerdere gesprekken alle benodigde informatie heeft gegeven en ook mij nog belde dat alles geregeld was. Binnen 1 week geholpen worden, hoe fijn is dat. Ik heb veel ziekenhuizen gebeld maar niemand die extra moeite wilde doen. Jullie waren de eerste. Dames complimenten ook namens mijn collega. Met vriendelijke groet, Sylvia Wijsman Directeur Lees meer...

Nieuws

  • Irene Groenink over ZBC's dinsdag, 25 september 2018

    Zelfstandige behandelcentra maken de zorg goedkoper en patiënten zijn tevreden, maar financieel hebben ze het moeilijk. Irene Groenink, directeur van Annatommie mc, wil meer erkenning van de overheid en zorgverzekeraars. Lees meer...

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Fantastische zorg vrijdag, 08 februari 2019

    Grote dank voor de fantastische zorg: vooraf, tijdens en na de operatie. Professioneel personen, goede communicatie en fijne zorg in een hele rustige omgeving. Kan het iedereen aanraden. Ontzettend bedankt Nicole Lees meer...

  • hele grote pluim voor uw zorg maandag, 31 december 2018

    Beste Allemaal, In mei 2018 werd een liesbreuk vastgesteld & bij mijn Haagse Ziekenhuis bleek na de intake dat er pas eind december plaats was. Omdat ik mij soms uitsluitend met een rollator kon verplaatsen (in juli heb ik op die wijze mijn Zweedse kleinzoons bezocht) zocht ik naar een snellere oplossing & op 2 augustus kwam ik in contact met uw kliniek. Lees meer...

Geachte heer, mevrouw,
Op woensdag 2 mei heeft dokter Heres mijn voicemail ingesproken (ik was net te laat met opnemen). Hij wilde weten hoe het mij vergaan was na de liesbreukoperatie van 19 april. Ik had al begrepen dat ik aan beide zijden een matje heb gekregen. De pleisters waren er al redelijk snel afgeweekt. De twee wondjes herstellen m.i. voorspoedig. Het bewegen gaat naar wens. Dinsdag jl. voorzichtig weer meegedaan met ons nordic walkingclubje.

Vandaag zelfs weer getennist (niet gesprongen en voorzichtig geserveerd). Vanavond weer naar dansles. Dat zal dan ook wel weer lukken. Nogmaals mijn dank voor de prettige behandeling en de positieve opvang in het Heelkundeinstituut te Amstelveen.

Wilt u dit bericht doorgeven aan dokter Heres?

Met vriendelijke groet,

Henk Drubbel