Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden
    woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

  • Succesvolle audit ZKN
    vrijdag, 21 oktober 2016

    Op 20 oktober 2016 is succesvol de audit voor de verlenging van het ZKN keurmerk inclusief VMS doorlopen. De audit door KIWA, in de persoon van Marian Lacunes, is op professionele maar plezierige wijze uitgevoerd. Ik wil hierbij de medewerkers het HIN (Heelkunde Instituut Nederland) en onze locatie Kliniek Amstelveen bedanken voor de bijdrage aan dit resultaat. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Erg prettig en vakkundig, korte wachttijd
    maandag, 16 oktober 2017

    Via mijn zorgverzekeraar uiteindelijk geholpen door HIN. Goede snelle service met een persoonlijke aanpak. Erg prettig en vakkundig. De korte wachttijd was een plus. Lees meer...

  • Efficiënte organisatie
    vrijdag, 06 oktober 2017

    Vandaag 6 oktober 2017 geopereerd aan een dubbele liesbreuk (HIN Amstelveen). Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle opname, de operatie en de vriendelijkheid en kwaliteit van de chirurg, de anesthesisten en het verplegend personeel. Lees meer...

Test Consumentenbond

Beste Anita en collega’s,
Graag wil ik jullie ontzettend bedanken voor de snelle en uitstekende service! Onderstaand bericht ik op mijn facebookpagina gezet en daar is geen woord van gelogen:

Gisteren een liesbreukoperatie ondergaan bij Heelkunde Instituut Nederland in het Park Medisch Centrum in Rotterdam. Wat een uitstekende ervaring: vriendelijk met aandacht, deskundig en super efficiënt. Nergens langer dan een paar minuten hoeven wachten. Om 11 uur de intake en om 14.00 weer naar huis. Een week geleden gebeld, online alles ingevuld, een telefonische intake met de chirurg en binnen een week geopereerd. Zo kan het ook in Nederland!

Nogmaals ontzettend bedankt!

Frisse groet van een tevreden klant,
Matt