Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Niets dan lof woensdag, 15 november 2017

    Beste Anita Kuiper, Niets dan lof voor de het H.I.N.. Ik had vooraf wat reviews gelezen die allen heel positief zijn. Nu wil ik mijn steentje bijdragen want ik ben uiterst tevreden over het H.I.N. Het ging allemaal bijzonder rap, vakkundig en liefdevol. Bij een regulier ziekenhuis in de buurt zou ik rond de twaalf weken hebben moeten wachten, wat mij erg slecht uitkwam. Lees meer...

  • Erg prettig en vakkundig, korte wachttijd maandag, 16 oktober 2017

    Via mijn zorgverzekeraar uiteindelijk geholpen door HIN. Goede snelle service met een persoonlijke aanpak. Erg prettig en vakkundig. De korte wachttijd was een plus. Lees meer...

Test Consumentenbond

Beste Anita en collega’s,
Graag wil ik jullie ontzettend bedanken voor de snelle en uitstekende service! Onderstaand bericht ik op mijn facebookpagina gezet en daar is geen woord van gelogen:

Gisteren een liesbreukoperatie ondergaan bij Heelkunde Instituut Nederland in het Park Medisch Centrum in Rotterdam. Wat een uitstekende ervaring: vriendelijk met aandacht, deskundig en super efficiënt. Nergens langer dan een paar minuten hoeven wachten. Om 11 uur de intake en om 14.00 weer naar huis. Een week geleden gebeld, online alles ingevuld, een telefonische intake met de chirurg en binnen een week geopereerd. Zo kan het ook in Nederland!

Nogmaals ontzettend bedankt!

Frisse groet van een tevreden klant,
Matt