Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Complimenten vrijdag, 10 augustus 2018

    Dhr. De Sonnaville complimenteerde ons telefonisch ons over zijn operatie in Amstelveen, en met name mevrouw Kuiper, meneer Heeres en het verplegend personeel. "Het was van begin tot eind heel goed verzorgd." Lees meer...

  • Vandaag weer getennist donderdag, 03 mei 2018

    Geachte heer, mevrouw, Op woensdag 2 mei heeft dokter Heres mijn voicemail ingesproken (ik was net te laat met opnemen). Hij wilde weten hoe het mij vergaan was na de liesbreukoperatie van 19 april. Ik had al begrepen dat ik aan beide zijden een matje heb gekregen. Lees meer...

Test Consumentenbond

Beste Anita en collega’s,
Graag wil ik jullie ontzettend bedanken voor de snelle en uitstekende service! Onderstaand bericht ik op mijn facebookpagina gezet en daar is geen woord van gelogen:

Gisteren een liesbreukoperatie ondergaan bij Heelkunde Instituut Nederland in het Park Medisch Centrum in Rotterdam. Wat een uitstekende ervaring: vriendelijk met aandacht, deskundig en super efficiënt. Nergens langer dan een paar minuten hoeven wachten. Om 11 uur de intake en om 14.00 weer naar huis. Een week geleden gebeld, online alles ingevuld, een telefonische intake met de chirurg en binnen een week geopereerd. Zo kan het ook in Nederland!

Nogmaals ontzettend bedankt!

Frisse groet van een tevreden klant,
Matt