Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden
    woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

  • Succesvolle audit ZKN
    vrijdag, 21 oktober 2016

    Op 20 oktober 2016 is succesvol de audit voor de verlenging van het ZKN keurmerk inclusief VMS doorlopen. De audit door KIWA, in de persoon van Marian Lacunes, is op professionele maar plezierige wijze uitgevoerd. Ik wil hierbij de medewerkers het HIN (Heelkunde Instituut Nederland) en onze locatie Kliniek Amstelveen bedanken voor de bijdrage aan dit resultaat. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Niets dan lof
    woensdag, 15 november 2017

    Beste Anita Kuiper, Niets dan lof voor de het H.I.N.. Ik had vooraf wat reviews gelezen die allen heel positief zijn. Nu wil ik mijn steentje bijdragen want ik ben uiterst tevreden over het H.I.N. Het ging allemaal bijzonder rap, vakkundig en liefdevol. Bij een regulier ziekenhuis in de buurt zou ik rond de twaalf weken hebben moeten wachten, wat mij erg slecht uitkwam. Lees meer...

  • Erg prettig en vakkundig, korte wachttijd
    maandag, 16 oktober 2017

    Via mijn zorgverzekeraar uiteindelijk geholpen door HIN. Goede snelle service met een persoonlijke aanpak. Erg prettig en vakkundig. De korte wachttijd was een plus. Lees meer...

Test Consumentenbond

Als de pijn niet te hevig is, twijfelen veel patiënten eerst geruime tijd voordat ze de stap zetten met hun lichamelijke klachten naar de huisarts te gaan. Ook het geregel om een operatie heen kan een belangrijke belemmering zijn om de eerste stap te zetten. Het Heelkunde Instituut Nederland begrijpt dat. Daarom is onze dienstverlening volledig gericht op snelle, efficiënte en goede zorg die zo min mogelijk ingrijpt op uw normale leef- en werkpatroon. U bezoekt ons eenmaal vooraf voor een medische intake en een tweede maal voor een operatie. Sommige patiënten kunnen op de operatiedag nog naar huis, bij galblaasoperaties is meestal echter een overnachting nodig.

Breuken en galstenen verdwijnen helaas niet vanzelf. De oorzaak van het probleem moet worden weggenomen om uw gezondheid niet nodeloos in gevaar te brengen en de kwaliteit van leven weer te herstellen. Tegenwoordig zijn de behandeltechnieken zo ver gevorderd dat de ingrepen door de meeste patiënten als weinig belastend worden ervaren.

Operaties aan de galblaas, de liezen of buikwand behoren tot de meest voorkomende operaties. U kunt er alle vertrouwen in hebben dat deze ingrepen niet als gevaarlijk of riskant worden beschouwd bij mensen die verder gezond zijn.