Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Complimenten vrijdag, 10 augustus 2018

    Dhr. De Sonnaville complimenteerde ons telefonisch ons over zijn operatie in Amstelveen, en met name mevrouw Kuiper, meneer Heeres en het verplegend personeel. "Het was van begin tot eind heel goed verzorgd." Lees meer...

  • Vandaag weer getennist donderdag, 03 mei 2018

    Geachte heer, mevrouw, Op woensdag 2 mei heeft dokter Heres mijn voicemail ingesproken (ik was net te laat met opnemen). Hij wilde weten hoe het mij vergaan was na de liesbreukoperatie van 19 april. Ik had al begrepen dat ik aan beide zijden een matje heb gekregen. Lees meer...

Test Consumentenbond

De zorgsector maakt een periode door met vrij ingrijpende veranderingen. De toenemende marktwerking vraagt om een herijking van de ingenomen posities en rollen. Het Heelkunde Instituut heeft hierop een nieuw antwoord geformuleerd, maar zo'n nieuwe organisatie staat er niet zomaar. Er is het nodige aan voorafgegaan en ons einddoel is nog niet bereikt. Het kan immers altijd beter. We vinden het erg belangrijk in dit proces helder en open met de buitenwacht te kunnen communiceren.

HIN in de media

Mei 2011: OK Operationeel, vakblad voor operatieassistenten en anesthesiemedewerkers, afdelingshoofden, docenten en studenten: Laparoscopische galblaasverwijdering: geschiedenis en uitvoering, door Willem van Erp.

Mei 2009: Corner de krant van Heerenveen: Snel verlost van spataderen en breuken in Kliniek Sportstad Heerenveen

29-06-2007: De Gelderlander, Voor liesbreuk naar longcentrum

2005: Omrop Fryslân: Interview met Rein Zwart

2005: Algemeen Dagblad: Van patiënt naar cliënt

26-10-2004: Reformatorisch Dagblad, Liesbreuken lappen aan de lopende band

Persberichten van het HIN

Persbericht Nieuwe kliniek in Amstelveen, 25 maart 2011

Persbericht Menzis TopZorg-predikaat, 28 oktober 2008

Overige activiteiten

Het HIN is met enige regelmaat aanwezig op beurzen en congressen voor de gezondheidszorg. Soms met een stand, soms met een workshop en soms als spreker.