Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Complimenten werkgever

  • Complimenten werkgever donderdag, 29 november 2018

    Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de wijze waarop jullie mijn dringende vraag of 1 van mijn medewerkers op korte termijn geholpen zou kunnen worden aan zijn liesbreuk ingevuld hebben. Allereerst Anita die -ondanks jullie volle agenda- voor onze slager die we echt niet kunnen missen een plekje wist te vinden op een dag die toch eigenlijk al vol gepland was. Daarnaast ook complimenten aan Lisette die mijn collega de volgende dag in meerdere gesprekken alle benodigde informatie heeft gegeven en ook mij nog belde dat alles geregeld was. Binnen 1 week geholpen worden, hoe fijn is dat. Ik heb veel ziekenhuizen gebeld maar niemand die extra moeite wilde doen. Jullie waren de eerste. Dames complimenten ook namens mijn collega. Met vriendelijke groet, Sylvia Wijsman Directeur Lees meer...

Nieuws

  • Irene Groenink over ZBC's dinsdag, 25 september 2018

    Zelfstandige behandelcentra maken de zorg goedkoper en patiënten zijn tevreden, maar financieel hebben ze het moeilijk. Irene Groenink, directeur van Annatommie mc, wil meer erkenning van de overheid en zorgverzekeraars. Lees meer...

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Complimenten voor allemaal vrijdag, 07 december 2018

    Mijn complimenten voor allemaal. Van binnenkomst tot vertrek alles prima geregeld. Vriendelijk, behulpzaam. Mijn dank. Anja Duncker Lees meer...

  • Een 10! vrijdag, 07 december 2018

    super goed zeer snel ! goede verpleging Het ziet er super schoon uit ik geef het een 10 Michel Jansen, Sneek Lees meer...

Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. NRC Next vroeg onderzoeks- en adviesbureau Mediquest de wachttijden bij ziekenhuizen in Nederland te inventariseren en schrijft dinsdag dat de wachttijden al enkele jaren toenemen. De krant spreekt de verwachting uit dat dat niet zal veranderen in 2017.

In 2014 lag de gemiddelde wachttijd op 2,95 weken. Twee jaar later, in 2016, was de gemiddelde wachttijd opgelopen tot 3,52 weken.

De stijging van wachttijden is te zien bij verschillende specialistische behandelingen. Vooral bij allergologie, oogheelkunde en patiënten met maag-, darm- en leverziekten zijn de wachttijden de afgelopen tijd sterk gegroeid tot zes weken in 2016.

Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek groeiden de uitgaven aan zorg drie jaar op rij minder hard dan de economie. NRC Next schrijft dat de toenemende schaarste onder andere te zien zal zijn in de langere wachttijden.