Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Let op: als gevolg van de wet op de privacy (AVG) kan het HIN alleen nog patienten accepteren die over een DigiD code beschikken!

Complimenten werkgever

  • Complimenten werkgever donderdag, 29 november 2018

    Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de wijze waarop jullie mijn dringende vraag of 1 van mijn medewerkers op korte termijn geholpen zou kunnen worden aan zijn liesbreuk ingevuld hebben. Allereerst Anita die -ondanks jullie volle agenda- voor onze slager die we echt niet kunnen missen een plekje wist te vinden op een dag die toch eigenlijk al vol gepland was. Daarnaast ook complimenten aan Lisette die mijn collega de volgende dag in meerdere gesprekken alle benodigde informatie heeft gegeven en ook mij nog belde dat alles geregeld was. Binnen 1 week geholpen worden, hoe fijn is dat. Ik heb veel ziekenhuizen gebeld maar niemand die extra moeite wilde doen. Jullie waren de eerste. Dames complimenten ook namens mijn collega. Met vriendelijke groet, Sylvia Wijsman Directeur Lees meer...

Nieuws

  • Irene Groenink over ZBC's dinsdag, 25 september 2018

    Zelfstandige behandelcentra maken de zorg goedkoper en patiënten zijn tevreden, maar financieel hebben ze het moeilijk. Irene Groenink, directeur van Annatommie mc, wil meer erkenning van de overheid en zorgverzekeraars. Lees meer...

  • NZa: wachttijden zorg lopen de spuigaten uit dinsdag, 16 januari 2018

    De Nederlandse Zorgauthoriteit (NZa) constateert onacceptabele wachttijden in de zorg. Voor een aantal specialismen in de medisch-specialistische zorg zijn de wachttijden te lang. Zo kan de wachttijd voor een poliklinisch bezoek aan de oogarts in Noordoost-Nederland oplopen tot ruim negen weken, terwijl de norm vier weken is. Voor dagbehandeling in een ziekenhuis is de norm 6 weken (zie: Treeknormen). Komt u echter voor een behandeling naar het Heelkunde Instituut dan wordt u al binnen 2 weken geholpen. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Zeer betrokken en behulpzaam woensdag, 15 juli 2020

    Vanaf het maken van de afspraak mbt mijn liesbreukoperatie tot de nazorg zijn de medewerkers van Heelkunde Instituut Nederland zeer betrokken en behulpzaam geweest. Ik heb deze persoonlijke benadering als zeer prettig ervaren. Lees meer...

  • mijn dubbele liesbreuk is perfect verholpen maandag, 10 februari 2020

    Mijn dubbele liesbreuk is perfect verholpen door dr.Heres en team echt geweldig ik ben zo blij dat ik de operatie in deze kliniek heb laten doen. Henk Ekkels Lees meer...

Lange wachtlijsten ontstaan niet alleen door een artsentekort, maar ook doordat de budgetten van zorgverzekeraars 'op' zijn. Wachtlijsten in de zorg zijn vervelend, want wie iets mankeert, wil zo snel mogelijk geholpen worden. Des te vervelender is het dat wachttijden maar moeilijk te achterhalen zijn: ze ontbreken op websites van ziekenhuizen of zijn niet actueel. En soms is zelfs het wacht onnodig en wordt de ene patiënt maanden later geholpen dan de andere, alleen omdat hij een andere zorgverzekeraar heeft.

Onnodig wachten

Dat je moet wachten omdat er te weinig specialisten zijn, valt nog te begrijpen. Maar wachten omdat het budget van de zorgverzekeraar op is? .... Klik hier voor het volledige artikel in de Consumentengids juli/augustus 2015 (pdf)...