Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden
    woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

  • Succesvolle audit ZKN
    vrijdag, 21 oktober 2016

    Op 20 oktober 2016 is succesvol de audit voor de verlenging van het ZKN keurmerk inclusief VMS doorlopen. De audit door KIWA, in de persoon van Marian Lacunes, is op professionele maar plezierige wijze uitgevoerd. Ik wil hierbij de medewerkers het HIN (Heelkunde Instituut Nederland) en onze locatie Kliniek Amstelveen bedanken voor de bijdrage aan dit resultaat. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Niets dan lof
    woensdag, 15 november 2017

    Beste Anita Kuiper, Niets dan lof voor de het H.I.N.. Ik had vooraf wat reviews gelezen die allen heel positief zijn. Nu wil ik mijn steentje bijdragen want ik ben uiterst tevreden over het H.I.N. Het ging allemaal bijzonder rap, vakkundig en liefdevol. Bij een regulier ziekenhuis in de buurt zou ik rond de twaalf weken hebben moeten wachten, wat mij erg slecht uitkwam. Lees meer...

  • Erg prettig en vakkundig, korte wachttijd
    maandag, 16 oktober 2017

    Via mijn zorgverzekeraar uiteindelijk geholpen door HIN. Goede snelle service met een persoonlijke aanpak. Erg prettig en vakkundig. De korte wachttijd was een plus. Lees meer...

Het Heelkunde instituut heeft in 2013 het ZKN-keurmerk verworven. Het ZKN-keurmerk garandeert patiënten, verwijzers en zorgverzekeraars dat dat het Heelkunde Instituut over een goed werkend kwaliteit- en veiligheidsmanagement systeem beschikt.

Het Heelkunde Instituut wordt jaarlijks gekeurd door de KIWA, een onafhankelijk certificeringbedrijf. Bij deze jaarlijkse keuringen wordt gecontroleerd of de kliniek nog aan alle eisen van het keurmerk voldoet. Het keurmerk behoudt hierdoor zijn waarde en betekenis. Het ZKN-keurmerk staat garant voor het volgende:

  • Hoogwaardige kwaliteit van medische zorg
  • Géén wachttijden
  • Persoonlijke aandacht
  • Innovatieve behandelmethoden
  • Goede service
  • Veiligheid

Veiligheid

Een belangrijk onderdeel van het ZKN-keurmerk is de veiligheid binnen de kliniek. Het Heelkunde Instituut heeft een gecertificeerd veiligheidsmanagement systeem (VMS). Dit houdt in dat er bij het Heelkunde Instituut altijd aandacht zal zijn voor uw veiligheid en de veiligheid van de behandeling die bij u wordt uitgevoerd.