Wij helpen u graag!

Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 99 88 990

Het HIN heeft met alle verzekeraars een contract 
De verzekeraar kan vragen om onze AGB-codes:
(22) 220087
of 06280704

Let op: bij elk bezoek aan het HIN
dient u zich te kunnen legitimeren!

Nieuws

  • Gemiddelde wachttijd ziekenhuis fors langer geworden
    woensdag, 04 januari 2017

    Patiënten moeten steeds langer wachten op een behandeling. Sinds 2014 stijgen wachttijden in ziekenhuizen fors, zo blijkt uit een inventarisatie van de cijfers. Lees meer...

  • Succesvolle audit ZKN
    vrijdag, 21 oktober 2016

    Op 20 oktober 2016 is succesvol de audit voor de verlenging van het ZKN keurmerk inclusief VMS doorlopen. De audit door KIWA, in de persoon van Marian Lacunes, is op professionele maar plezierige wijze uitgevoerd. Ik wil hierbij de medewerkers het HIN (Heelkunde Instituut Nederland) en onze locatie Kliniek Amstelveen bedanken voor de bijdrage aan dit resultaat. Lees meer...

Ervaring oud-patiënten

  • Erg prettig en vakkundig, korte wachttijd
    maandag, 16 oktober 2017

    Via mijn zorgverzekeraar uiteindelijk geholpen door HIN. Goede snelle service met een persoonlijke aanpak. Erg prettig en vakkundig. De korte wachttijd was een plus. Lees meer...

  • Efficiënte organisatie
    vrijdag, 06 oktober 2017

    Vandaag 6 oktober 2017 geopereerd aan een dubbele liesbreuk (HIN Amstelveen). Ik ben zeer tevreden over de zeer snelle opname, de operatie en de vriendelijkheid en kwaliteit van de chirurg, de anesthesisten en het verplegend personeel. Lees meer...

Test Consumentenbond

Heelkunde Instituut Nederland: bedankt (galblaasoperatie)

hierbij wil ik jullie bedanken voor de goede zorgen. Ben erg tevreden over dokter van Erp (en zijn personeel). De zorg en interesse van hem voor en na de operatie hebben mij erg goed gedaan. Operatie is goed verlopen en ben erg blij dat ik via zilveren kruis naar jullie doorverwezen ben. Ook complimenten aan het personeel van het HIN. Superbedankt voor de snelle behandeling en de goede zorg.

Monica Verkerk

 

Liesbreukoperatie

Hartelijk dank voor de zeer correcte manier van de behandeling. Met gevoel voor humor en aandacht ben ik meer dan uitstekend geholpen. Een voorbeeld voor andere zorginstellingen. Snel en efficient. Mijn complimenten voor het team in Groesbeek.

vriendelijke groet,
Ad Wagenaar

 

DANK!!!

Beste Ton,
Hierbij wil ik jou en ook de medewerkers van HIN laten weten, dat ik bijzonder ben ingenomen met de werkwijze van jullie HIN. een snelle correcte intake, een persoonlijk contact met de chirurg, een goede nabehandeling en ook telefonische informatisch die doeltreffend was. Kortom ik ben blij dat Achmea mij heeft doorwezen naar jullie en ik dus snel ben geholpen. Daarbij ook nog in aanmerking nemend dat ik anders weken op een behandeling elders had moeten wachten. Wil je mijn dank ook aan dr. van erp overbrengen, een humorvolle, kundige arts, die fantastisch heeft geholpen. ik zal zeker anderen op jullie manier van werken attent maken.

Nogmaals dank.

met vriendelijke groet,
Robert Nas

 

Professioneel

Het herstel van de operatie verloopt goed [redactie: het betreft hier een galblaasoperatie]. Het enige wat ik kan melden is dat mijn rechter onderarm en pols nog gevoelig zijn door het infuus. Als dit niet als een ernstige complicatie gezien wordt is het de vraag is of ik naar Groesbeek zal komen of dat we de afspraak af zeggen of wellicht per telefoon kunnen af handelen.
Groeten Bub Kemp.

Ps. Ik ben erg tevreden over het verloop en vind dat ik op zeer professionele wijze geholpen ben.

 

Compliment...

Goedemiddag,

Na een bezoek aan de Kliniek, voor controle op donderdag 25 maart, in Heerenveen wil ik mijn complimenten uitspreken over de arts die ons te woord stond. Mevr. van der Oord was aan het opereren en we werden te woord gestaan door Dr. Ferwerd ( schrijf ik dat goed?) [redactie: bedoeld wordt Dr. Van Erp]

Hij viel in bij de kliniek en komt uit Groesbeek.

Nogmaals, wat een ontzettend aardige man. Trouwens iedereen is enorm vriendelijk en behulpzaam.

Dit wil ik toch even doorgeven.

Met vriendelijke groeten,

Ina van den Berg.

 

Heelkunde Instituut Nederland: navelbreuk operatie

Vandaag ben ik in Vlaardingen geopereerd aan mijn navelbreuk. Ik wil laten weten dat ik zeer tevreden was over de begeleiding en behandeling die ik kreeg. Vooraf was ik best nerveus, maar de verpleegkundigen, anestesist en chirurg waren ontzettend aardig. De zwitserse anestesist heeft me op een prettige manier in dromeland geholpen. Ik ben bijna lachend de narcose ingegaan! In de uitslaapkamer leek het wel een hotel met roomservice. Een verpleegkundige hield me goed in de gaten en zorgde voor een heerlijke bak koffie en een broodje. Als ik nog eens iets heb, kom ik zeker terug! Bedankt voor de goede zorgen.

Brigitte van Leiden

 

Tevredenheid

Geachte heer Manuel,
Graag wil ik mijn tevredenheid uitspreken over de snelheid en de wijze waarop ik ben geholpen m.b.t. mijn liesbreuk. Een vlotte efficiënte manier van werken, afspraak maken, intake plus de operatie zelf. Ik ben ook weer voorspoedig hersteld en de controle vandaag was ok.

Graag wil ik nog twee zaken aangeven, mogelijk ter verbetering.

De folder over de informatie is zeer helder en volledig. Goede uitleg van de begrippen etc. Alleen bij het hoofdstukje risico’s wordt het begrip ‘maligne hypertermie’ gebruikt. Hierbij wordt geen uitleg gegeven. Misschien is het een idee om hier nog een verklaring van het begrip toe te voegen.

Ten tweede hebben wij op het terrein van Dekkerswald lopen zoeken en vragen naar ingang A. Op de borden bij de inrit is de verwijzing wat mij betreft niet duidelijk. Mogelijk kunt u in de folder verwijzen naar richting Centrum voor Chronisch zieken: ingang A.

Nogmaals, Alle tevredenheid wat mij betreft over de operatie en de organisatie er om heen.

Met vriendelijke groet,
Marnix de Leeuw

 

Complimenten

Complimenten voor de wijze waarop ik op 19 november jl. een liesbreukbehandeling in Heerenveen heb gehad. De aanpak is professioneel en daarnaast ook klantgericht. Opvallend was de rustige en vriendelijke sfeer in de kliniek. Zo te zien is de operatie keurig gelukt. Dr. van der Oord heeft hieraan een belangrijke bijdrage geleverd. Naast haar professionele inbreng heeft zij als geen ander de gave de patiënt op persoonlijke wijze te informeren. Hiervoor heb ik grote waardering. Bij een volgende gelegenheid zal ik zeker kijken of die behandeling in het HIN Heerenveen kan worden uitgevoerd.

Met vriendelijke groet,
Rinke Koopmans

 

Beoordelings- en ervaringsrapport patiënt

Patiënt Harry waardeert de prestaties van het Heelkunde Instituut met een gemiddelde van 9,9.

 

Behandeldatum: 08-12-2009
Behandelende arts: n.v.t.
Behandelmethode: Navelbreuk
Bereikbaarheid: 10
Voorlichting: 10
Klantvriendelijkheid: 10
Wachttijden: 9
Vooronderzoek: 10
Begeleiding voor/tijdens/na: 10
Resultaat Behandeling: 10
Nazorg: 10
Hygiëne: 10
Gemiddelde score: 9,9

 

Onderbouwing:

Op 8 december 2009 geholpen aan een bovenbuik wand breuk.'s Ochtends een zeer vriendelijke ontvangst gehad, daarna naar de pre-op kamer gebracht, infuus ingekregen en toen door naar de OK. Daar opgevangen door de anethesist, die keurig uitlegde wat er ging gebeuren en onder narcose gebracht. Exact een uur later weer wakker geworden op de recovery, niet misselijk en geen pijn en twee uur later na een leuk en goed gesprek met de chirurg alweer onderweg naar huis. Ik heb mijn ogen uitgekeken naar de hightech apparatuur in de OK en het professionalisme van iedereen in de kliniek. Je zou gaan wensen dat de gehele gezondheidszorg in Nederland zo goed was als deze kliniek.

 

Genezend gevoel

Geachte heer Zwart,
Het is alweer een paar weken geleden dat ik met u gesproken heb. Dat gesprek gaf me een “genezend” gevoel. Dus ik kijk daar graag op terug en wilde u daarvoor bedanken. Ook mijn dank voor de aansporende informatie die u gezonden heeft naar het ziekenhuis en aan mijn huisarts.

Hartelijke groeten van Gea Jager-Ypey

 

Galblaasverwijdering

Een grote pluim voor Dr. van Erp, het is echt een schatje, en die man heeft zoveel ervaring. Daar ik al zo'n 12 keer aan mijn buik ben geopereerd moest tot mijn schrik mijn galblaas eruit, maar dat dat wilde ik niet zo maar laten gebeuren, ik wilde het door een gespecialiseerd iemand laten doen, ik ben via topzorg van Menzis bij de heelkunde instituut in Groesbeek terecht gekomen, eerst bij dokter Zwart ook een geweldige dokter, maar uiteindelijk heeft Dr. van Erp mij geopereerd. Alleen maar lof over het heelkundig instituut, al het personeel even aardig, ze stellen je op je gemak, na de ok hoef je echt geen pijn te hebben, want je krijgt er gelijk wat voor. TOP!, Ik zal jullie zeker aanbevelen, en nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

Gr.
Mandy van Vliet uit Veenendaal

 

Met grote dank!

Geacht medisch team in Vlaardingen,
Nogmaals wil ik mijn dank kenbaar maken voor het feit dat afgelopen vrijdag 03-04-2009 op een buitengewoon prettige manier aan mijn navelbreuk geopereerd ben, en geheel naar tevredenheid door chirurg dr. Zwart en zijn team. super.

Aad Kooiman

 

De mens lijdt het meest...

Beste Ton en medewerkers, op mij was het gezegde van toepassing "de mens lijdt dikwijls nog het meest, door het lijden dat hij vreest". Nu ik moet jullie zeggen dat jullie mij OOK nog van deze angstpsychose hebben afgeholpen. Dat heeft alles te maken met de uitstekende manier waarop ik ben geholpen door mevr. van der Oort en haar team. Zij verdienen alle hulde! Waarvoor mijn grote dank!

Ton mijn grote waardering; vanaf het eerste telefonische contact tot aan het vertrek uit het Abe Lenstra Stadion. Ook de ontvangst op de middag van de operatie door de dames van de receptie heb ik als "warm" ervaren. Het lijkt op een wat overdreven uiting in superlatieven: maar ik heb het gewoon zo ervaren.

By the way; het gaat uitstekend met mij na de liesbreukoperatie. Ik kan een ieder aanbevelen van de diensten van jullie instituut gebruik te maken.

Nogmaals mijn oprechte dank,

Piet Steeman

 

Galblaasoperatie

Op 23 juni jl. ben ik door dr. Zwart geopereerd aan mijn galblaas in Groesbeek. Alles is perfect verlopen! Om 09.15 uur was de operatie gepland en ik lag ook daadwerkelijk om 09.15 uur op de operatietafel. Na de operatie voelde ik mij flink beroerd maar er werd alles aan gedaan om de pijn tot een minimum te beperken en ik werd zeer liefdevol verzorgd door het dienstdoende verplegend personeel. Mijn ziektekostenverzekering Zilveren Kruis heeft dit alles in samenwerking met HIN in een recordtempo geregeld: 20 juni gebeld, 23 juni geopereerd. Op 24 juni ben ik weer huiswaarst gekeerd en heb geen noemenswaardige nadelen aan de operatie overgehouden en was na 3 dagen weer in staat om lichte taken uit te voeren. Ook voor eventuele vragen is HIN altijd goed bereikbaar. Ik wil iedereen graag namens deze weg bedanken.

Ingrid Wijers, Zaandam

 

Mijn ervaring : EXCELLENT

persoons attent en prima behandeling. Ik zal uw instituut zeker in mijn vrienden/kennis kring aanbevelen.

Met vr. gr. Ed Melsi

 

Je voelt je direct op je gemak als je binnenkomt

Op 27 januari ben ik geopereert door de heer Zwart. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de goede zorgen die ik bij jullie heb gehad. De snelle behandeling en de menselijkheid van de staf. Ik zal de kliniek zeker aanbevelen bij iedereen. Je voelt je direct op je gemak als je binnenkomt, en als je wordt klaargemaakt voor de operatie helpt de chirurg ook mee dat vond ik zo fijn niet dat stijve gedoe. Ook de heer Zwart vindt ik een fijne man, en de zusters zijn erg lief en behulpzaam. Ga zo door bedankt

 

Uitstekende voorlichting en verzorging

Uitstekende voorlichting en verzorging. Telefonische bereikbaarheid van de balie laat wat te wensen over. De anesthesist heeft kalmerende invloed op mensen (goed voor mensen, welke bang zijn voor een operatie, niet ik, maar kreeg deze indruk)

 

Narcose

T.a.v. de uit te voeren verdoving tijdens OK bestond enige onduidelijkheid. Pas op het allerlaatste moment werd me duidelijk dat i.p. algehele narcose zou worden toegepast, ipv de spinale verdoving waarvoor ik in eerste instantie mijn voorkeur had opgegeven. Het advies bleek toen 'narcose', waar ik wel mee instemde.

 

GA ZO DOOR, GA ZO DOOR.

Diverse malen moeten bellen voordat de deur open ging. lange wachttijd bij binnenkomst, hebben diverse malen moeten bellen voordat de deur open ging. (dit is het enigste min puntje) Verder heel tevreden en ontzettend bedankt.

 

Snelle behandeling, plezierige menselijke benadering

Snelle afspraak, snelle behandeling, plezierige menselijke benadering, controle oke', echter de wond lange tijd onrustig (dreigende ontsteking aan einde hechting), litteken: een verharde strook in de buik en gevoelige plek in lies (bij aders) hetgeen ik niet verwacht had. Ben wel tevreden en beveel jullie bij iedereen aan.

 

HET FIJNE VAN UW KLINIEK

HET FIJNE VAN UW KLINIEK IS DAT JE VOOR DE INGREEP NIET ZO LANG HOEFT TE WACHTEN.tEVENS IS DE BELANGSTELLING EN DE GERUSTSTELLING HEEL ERG GOED.

 

De misselijkheid

Zoals aangegeven aan de chirurg heb ik lastgehad van de nawerkingen van de anesthesie (angstgevoelens, duizeligheid);ik ben daar bovengemiddeld gevoelig voor. De misselijkheid na de operatie was ook erg sterk. De ondersteuning door de zusters was vriendelijk en professioneel. Het naar huis gaan na de operatie was door de misselijkheid een stevige klus. Een stukje hechting bleef naderhand wat langer dan normaal 'hangen' en dat is netjes verwijderd door de chirurg.

 

Zeer tevreden

Zeer tevreden over bejegening, voorlichting, behandeling.Professioneel, klantvriendelijk,effectief.Verbetering intake telefonisch m.i. nog mogelijk. Dank!

 

De link op de website

De link op de website [redactie: dit betrof de eerste website, dit is inmiddels de derde website van het HIN] naar beelden van een operatie bleek niet juist. Vraag 11 en 13 lijken mij meer iets voor vakgenoten. Vraag 21 zou meer categorieën kunnen bevatten, zolas heet voor mij toepassselijke "aangenamer". [redactie: dit betreft een enquete onder patiënten]

 

Prima en snelle, professionele behandeling

Prima en snelle, professionele behandeling en dit op een prettige, vriendelijke en persoonlijke wijze. Al met al heb ik er een prima indruk aan overgehouden. Je was hier zeker geen nummer. Een aanrader als je toch onder het mes moet. Succes jullie.

 

Fietstocht rond de wereld na liesbreuk operatie

St. Louis, Senegal, 27-03-2006
Beste heer Zwart, Om 14 oktober 2005 heeft u me aan een liesbreuk geholpen. Op 12 november 2005 ben ik aan een fietsreis van Holland via Zuid Afrika naar China begonnen. Ik heb nu ruim 7000 km gefietst en nergens last van.